آموزش کسب و کار اینترنتی
وبلاگی جهت کسب و کار اینترتتی در راستای حلیت و سود مطمئن
آموزش کسب و کار اینترنتی
دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:6 | بازدید : 1332 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

می خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم ،از کجا شروع کنم ؟

این سؤالی است که خیلی ها دنبالش هستند ..با یک مثال شروع کنیم :اگر تا حالا نرفته باشیم کوه و به خاطر تعریف هایی که شنیدیم،هوس کوهنوردی به سرمان بزند،آن وقت اولین کار عاقلانه این است که راجع به کوهنوردی پرس و جو کنیم و بعد شرایط آن را با شرایط و توان خود بسنجیم.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیز شبیه کوهنوردی است . شما در اینجا راه های تجارت الکترونیک را به روشی ساده و روان می آموزید و با به کار گیری بخش های دیگر وبلاگ شروع به کار می کنید.

 

بخش اول:سایت های ایرانی

 

1-فروش:

اولین و بهترین راه کسب درآمد از اینترنت  فروش محصول است  .اگر شما چیزی برای فروش داشته باشید می توانید به بهترین وجه درآمد زایی کنید. محصول شما می تواند هر چیزی باشد زیرا در فضای مجازی شما با تعداد افرا د زیادی روبرو هستید برخلاف فضای حقیقی که محدودیت های بسیاری برسر راه شما  قرار دارد.

ابتدا شما باید ببینید چه مهارت هایی دارید . سپس با توجه به علائق و استعداد و بعد از آن امکانات موجود به ارائه خدمات بپردازید .برای مثال شما  به زبان انگلیسی مهارت دارید ، خوب میتوانید یک جزوه آموزشی زبان طراحی کنید و بفروشید.یا اینکه  درتعمیر  مهارت دارید ،همان را به کار بگیرید.برای اینکه راحت تر به توانایی های خود   پی ببرید کافی ست همین حالا یک کاغذ و خودکار بردارید و هرچه را که فکر میکنید حتی یک درصد ممکن است به کارتان بیاید یادداشت کنید.

بعضی کالا هارا باید پست کنید و هزینه آن را بگیرید بعضی هم دانلودی  هستند وبا پرداخت آنلاین هزینه آن را دریافت میکنید.

 

2-بازاریابی:

نگران نباشید اگر کالایی برای فروش ندارید باز هم می توانید چیزی را غیر از کالای خودتان بفروشید.شما می توانید با مراجعه به سایت های همکاری در فروش در فروش محصولات آنها همکاری کنید و پورسانت خود را دریافت کنید .

سایت های بازاریابی و همکاری در فروش زیاد  و معتبری وجود دارند که به شما این امکان را میدهند تا علاوه بر همکاری در فروش محصولات دیگر افراد و شرکت ها ،محصولات خود را نیز به فروش برسانید.خبر خوش این است که این سایت ها به شما فروشگاه های اینترنتی رایگانی را واگذار میکنند تا بتوانید راحت تر به کار خود ادامه دهید. پس شما با آسودگی خاطر میتوانید یک سایت رایگان را تحویل بگیرید و محصولات و تبلیغات خود را درآن قرار دهید .لازم به ذکر است که اکثر این سایت ها ،فروشگاه شما را به صورت آماده  وقابل ویرایش به شما تحویل می دهند که این امر کار شما را راحت تر میکند .

همانگونه که ملاحظه می کنید کار شما تا اینجا بسیار راحت ،کم هزینه و سریع انجام گرفت .همچنین می توانید کد محصولات را دریافت و در جاهای دیگر بگذارید که در پایین توضیح کامل دادم. البته بنده لیت کامل این سایت ها رو در همین وبلاگ قرار دادم تا نیازی به وقت گذاشتن بیهوده نداشته باشید.

اما سؤال مهم و اساسی این است که از چه راه هایی می توان کالای خود یا دیگران را به راحتی و یریع  تربه فروش  برسانیم ؟ علاوه بر فروشگاه اینترنتی روش های متنوع تری هم برای تبلیغ  وجود دارد؛به چند نمونه از این راه ها اشارۀ مختصری می کنم :

استفاده از وبلاگ  شخصی خودتون :شما می توانید  از طریق سرویس های وبلاگ دهی مثل لوکس بلاگ،بلاگفا،پرشین بلاگ،بلاگ اسکای و...یک وبلاگ ساده و جمع وجور واسه خودتون طراحی کنید و در اون به تبلیغ محصولات و از همه مهمتر زیر مجموعه گیری بپردازید.همانگونه که در بالا هم اشاره کردم کد تبلیغات رو باید در این روش های مورد ذکر به کار ببندید. باید این نکته رو مد نظر داشته باشید که همیشه وجود یک وبلاگ شخصی عامل خوبی برای پیشرفت کار شماست ،حتی اگر یک وب سایت رسمی هم دارید ،باز هم وجود یک وبلاگ بسیار حائز اهمیت است چونکه محیط صمیمی تری دارد.

ایمیل مارکتینگ:به نظر من بهترین راه بازاریابی و تبلیغات ،ایمیل مارکتینگ می باشد .این روش بدین صورت است که شما تعداد زیادی ایمیل تهیه میکنید و بعد تبلیغات خود را برای صاحبان ایمیل ها می فرستید ،حسن این روش این است که شما به طور مستقیم به سراغ خریداران می روید و محصول خود را معرفی می کنید.برای ارسال ایمیل نرم افزار هایی هستند که می توانید بوسیله آن نرم افزار هاایمیل گروهی با تعداد بالا ونا محدود ارسال کنید ودر نتیجه در وقت خود صرفه جویی کنید.بنده در بخش فروش وبلاگ ایمیل های زیادی را برای این کار قرار داده ام.

بنر تبلیغاتی:بعضی از سایت ها فضایی را در اختیار شمامی گذارند تا بتوانید تبلیغات خود را به نمایش بگذارید.اینگونه شما از بازدید بالای این قبیل سایت ها برای تبلیغ کالای خود استفاده می کنید.

 

3- کسب درآمد با کار برای شرکت ها و استفاده از تخصص و استعداد هایتان:

حتی میتوانید از طریق اینترنت پروژه های مختلف را دریافت و فعالیت کنید مطمئن باشید افراد زیادی هستند که به شما نیاز دارند.شما دراین یکی از این سایت ها عضو می شوید و مشخصات خود را وارد و علاوه بر آن مهارت ها وتوانایی های خود را ذکر میکنید تا هر شرکتی که به تخصص شما احتیاج داشت با شما تماس بگیرد ؛همچنین می توانید با جستجو دربین پروژه هایی که سفارش می دهند کار خود را انتخاب و شروع کنید.

همین روش در سایت های خارجی هم رواج دارد که در پایین توضیح دادم.

 

4-سایت های کلیکی:

درآمدی که از طریق سایت های کلیکی  بدست می آورید بسیار محدود و کمتر از روش های دیگر است .اگر می خواهید این راه را انتخاب کنید ناگریز از زیرمجموعه گیری هستید ،تا علاوه بر کلیک های خود از کلیک های زیر مجموعه هایتان هم درآمد داشته باشید.کار با این سایت ها بدین گونه است که شما بعد از ثبت نام  بر روی هر تبلیغ  کلیک می کنید و تا باز شدن کامل هر کدام صبر می کنید .ضمناً از هر  " آی پی " تنها یک کاربر میتواند عضو شود.البته این روش یک مزیت هم که دارد این است که نرم افزار هایی طراحی شده اند که تبلیغات اینگونه سایت ها را به صورت خودکار باز می کنند.سایت " حماسه ها " نمونه ای از این نرم افزار ها را درإزای مبلغی ارئه می دهد.

درکل راه اساسی برای این روش تنها زیرمجموعه گیری است که بنده یک لیست کامل و معتبر از سایت های کلیکی را برای شما گذاشته ام.

 

5-پاپ آپ:

با عضویت رایگان در سیستم های پاپ آپ کدتبلیغاتی را دریافت خواهید کرد که باید آن را در بخش قالب وبلاگ خود قرار دهید،هر کاربر که در وبلاگ یا سایت شماکلیک کند وتبلیغات در پنجره ای جدید باز شود، مبلغ مشخصی به حساب شما منظور می گردد.البته برای هر "آی پی" فقط دو بار تبلیغات باز می شود.در ضمن شما فقط ازدونوع از این سایت ها می توانید کد دریافت کنید.بنده دو نمونه از این سایت ها را برای شما قرار داده ام.

 

 

 

بخش دوم :سایت های خارجی

 

    1-گوگل ادسنس(google adsense):

گوگل روشی برای پول درآوردن برای شماایجاد کرده است که بسیار پرسود وساده است.از بین همۀ روش ها این روش را اول معرفی می کنم چون گوگل ادسنس بهترین است.

تبلیغات گوگل ادسنس یک شبکه تبلیغاتی است که از هزاران شرکت در همۀ زمینه ها تبلیغات قبول می کند وآنها را که مرتبط به موضوع سایت شما هستند روی سایت تان به طور خودکار نشان می دهد.گوگل اینجا به عنوان واسطه عمل می کند که کار شما را بسیار آسان می کند.دیگر نیاز نیست خودتان مستقیماَ به دنبال جلب تبلیغات مرتبط با سایت تان بگردید.گوگل بهترین و پرسود ترین تبلیغات را خودکار برایتان پیدا میکند.به دلیل شهرت و اعتبار بالای گوگل،بسیاری از شرکت ها تبلیغات پرسود خود را به گوگل می دهند که این به نفع شماست.هربار که کسی بر روی یکی ازاین تبلیغات کلیک کند،گوگل به شما پول پرداخت می کند(حدود70% کل سود تبلیغات مال شما می شود).

گوگل برای سایت شما تبلیغات پرسود پیدا می کند،آنها را به شکل منظم . حرفه ای دسته بندی می کند،و در پایان هم درآمد شما را سرماه به شما می دهد.

از این بهترمی شود؟

نکته:اگر به سایت ادسنس از ایران مراجعه کنید،به دلیل اینکه آی پی شما از ایران نمایش داده می شود،گوگل دسترسی شما را به سایت محدود خواهد کرد.البته امن ترین روشی که به شما توصیه می کنم،استفاده از پراکسی یا وی پی ان اختصاصی است.

درآمدی که از ادسنس به دست می آورید بسیار بیشتر از تبلیغات سایت های ایرانی است مثلا اگر در ایران به إزای هرکلیک 40 تومان می دهند ،ادسنس بالای هزار تومان و حتی 5 هزار تومان هم می دهد.پس ارزش این روش بیشتر از روش های دیگر است.

نکات مهم دیگری هم درمورد این روش وجود دارد که اگر مایل بودید در قسمت نظرات ذکر کنید تا بنده متذکر شوم.

 

2-پرسودترین شرکت های تبلیغاتی به جز ادسنس کدامند؟

Chitika

Infolinks

Kontera

Yahoo publisher network

و شرکت های ایرانی که جدیداَ در این زمینه ایجاد شده اند:

Oxin ads

ایران مارکت سنتر

Parsian click

Pooya online

جهت اطلاعات بیشتر، هم میتوانید از بنده بپرسید، هم به سایت هرکدام مراجعه کنید و خودتان بیشتردر مورد هرکدام اطلاعات کسب کنید.

 

3-کسب درآمد از فروش محصولات دیگران(affiliate marketign):

یکی از ساده ترین روش ها برای کسب درآمد از اینترنت فروش محصولات دیگران و گرفتن پورسانت برای هر فروش است.ممکن است فکر کنید از این روش نمی شود خیلی پول درآورد چون مگر چه قدر پورسانت می دهند؟

اما خبر خوش این است که اتفاقاَ سایت های خارجی پورسانت خیلی بالایی می دهند که حتی ممکن است فکرش را هم نکنید.برخلاف ایران که پورسانت ها معمولا خیلی ناچیز هستند،سایت های خارجی پورسانت های بالایی می دهند،مثلاَ از 40% تا حتی75%. بله جدی!

پس برای کسب درآمد ا زاین روش سایت شما باید حتماَانگلیسی و برای مشتریان خارجی باشد.اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید،می توانید از این روش درآمد عالی کسب کنید.اما اگر زبان شما چندان قوی نیست،بهتر است دنبال یکی دیگر از روش های کسب درآمد که اشاره شد باشید.

Clickbank نمونه ای از این سایت هاست.

 

4-عکس بگیرید و پولدار شوید:

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از اینترنت عکس گرفتن است.بله ،عکس گرفتن.

این یکی از روش هایی است که خیلی ها از آن خبر ندارند،اگر به عکس گرفتن علاقه دارید و دوربین نسبتاَخوبی هم دارید،شاید این روش ایده آل شما برای پول درآوردن از اینترنت باشد.یک نکتۀ جالب که خیلی ها نمی دانند این است که می توانید از طریق عکس هایی که می گیرید سود خوبی کسب کنید.فقط کافی است آنها را درجای مناسب در اینترنت به فروش برسانید.

اما کجا؟چه طوری؟

بازار فروش عکس یا همان :Royalty free phtotos یا stock photos

این نوع بازار در اینترنت بازار بسیار داغی است.همۀ شرکت ها برای طرح سایت یا تبلیغات خود به عکس هایی حرفه ای احتیاج دارند.برای همین ده ها هزار عکس در اینترنت هر روز به فروش می رسد.

از آنجایی که قانون کپی رایت در خارج از ایران خیلی سختگیرانه اجرا می شود،همۀشرکت ها و سایت ها باید حق انتشار عکس را به صاحب آن بپردازند.اینجاست که شما می توانید پول خوبی به جیب بزنید.

خبر خوب این است که به آسانی می توانید هر عکس خود را از یک دلار تا حتی ده دلاربفروشید.تازه می توانید به هر چند نفر که می خواهید بفروشید و از هر عکس بی نهایت بار سود کنید.

سایت های خاصی برای خرید و فروش عکس وجود دارند.این سایت ها بهترین وپرسودترین هستند...

Istock photo

Dreamstime

Photo stock plus

Shutter point

برای اطلاع از نکات پیرامونی این روش کسب وکار در قسمت نظرات قید کنید تا دقیق مطالب را بیان کنم.

 

5-کسب درآمد با کار برای شرکت های خارجی و استفاده از تخصص و استعداد هایتان:

همانگونه که درسایت های ایرانی ذکر کردم این روش در اینجا هم هست (Freelancing).

اینترنت همۀ ما را مانند یک دهکده جهانی به هم متصل کرده است.قبلاَ وقتی شرکتی به نیروی کارآمد احتیاج داشت،درروزنامه آگهی می کردند شاید کسی را که می خواهند پیدا کنند.اما امروز بسیاری از کشورها به جای روزنامه از سایت های نیازمندی اینترنتی استفاده می کنند تا تخصص مورد نیاز خود را حتی از کشور دیگری پیدا کنند.   

می توانید در منزل با کامپیوتر خود پروژه کاری خود را انجام دهید و برای شرکتی که برای آن مشغول به کار هستید ایمیل کنید.از این ساده تر هم می شود؟

چگونه می توانم موقعیت های کاری عالی در اینترنت پیدا کنم؟

خیلی آسان است. سایت هایی در همین زمینه وجود دارند که شرکت ها آنجا پروژه های مورد نیاز خود را اعلام می کنند.شما می توانید در این سایت ها در زمینه ها و شاخه های تخصصی مختلف جستجو کنید و موقعیت های مناسب در مورد تخصص خود را به راحتی پیدا کنید.بعضی از آنها به صورت پروژۀ کوتاه مدت هستند و بعضی کار طولانی مدت تر.

این هم لیست بهترین و معروف ترین سایت در این زمینه...

Elance

Rent a coder

Guru

می توانید خودتان به سایت های بالا مراجعه کنید و از نزدیک با کار آنها آشنا شوید.

عضویت در این سایت ها مثل بقیه روش های گذشته رایگان است

البته همانطور که حتما می دانید،برای کار با شرکت های خارجی آشنایی خوب با زبان انگلیسی بسیار لازم ومهم است.

 

6-سایت های کلیکی:

همانگونه که در بخش سایت های ایرانی متذکر شدم ،نمونه ای از روش های کار با اینترنت سایت های کلیکلی بودند.در سایت های خارجی هم این روش وجود دارد بااین تفاوت که درآمد اینجا کمی بیشتر است و شما برای دریافت آن باید حساب های الکترونیک مثل بیت کوین داشته باشید.بیت کوین یک نوع واحد پول الکترونیک است که ارزش بالایی دارد مثلا هر بیت کوین تقریباَ معادل 700 دلار است که البته نوسان هم دارد.

به غیر از بیت کوین ،واحدهای دیگری هم وجود دارد که شما با کار در اینترنت با آنها آشنا خواهید شد.

 

7-کسب درآمد از طریق خواندن ایمیل و کلیک کردن:

شما تا این جا با روش های مختلف  کسب درآمد از اینترنت آشنا شده اید.این آخرین و هشتمین روش است.دلیل اینکه آن را آخر گذاشتم این است با اینکه می توانیداز آن پول دربیاورید،ولی چندان توصیه نمی کنم.اما چون قرار است که این پست راهنمای جامعی درموردهمۀروش های درآمد در اینترنت باشد،اینجا شما را با این روش هم آشنا می کنم.

شرکت هایی هستند که درإزای خواندن ایمیل های تبلیغاتی آنها و یا کلیک روی تبلیغاتشان به شما پول می دهند.شما تنها کافی است در سایت آنها عضو شوید و هر روز چندین ایمیل برای شما می فرستند.هربار که یکی از این ایمیل ها را باز کنیدوبخوانید،به شما چند سنت پول می دهند.(هرسنت معادل ده تومان است)

اگر با توجه به حسن ها و معایب این روش کسب درآمد هنوز مایل هستید آن را امتحان کنید،این سایت ها بهترین و پردرآمد ترین هستند...

Clicksense

Word linx

Donkey mails

 

نکته مهم:

از آنجا که کار با سایت های خارجی و انگلیسی زبان، چه Adsens چه Paid to click دارای دردسر هایی از جمله تحریم ایران را به دنبال دارد بنده برای رفع این مشکل منبعی را برای شما معرفی میکنم تا به راحتی بتوانید به کارت اعتباری ویزا، بازگشایی حساب پی پال، آدرس مجازی، آی پی کاملا اختصاصی دسترسی داشته باشید.با کلیک بر روی هر کدام از موارد زیر کار را دنبال کنید.

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطۀ پایان رسیدن.

 

کارت اعتباری ویزا

حساب پی پال

 

 

آدرس مجازی خارجی برای گوگل ادسنس

 

 

از آنجا که اینترنت روش های زیادی را برای کسب و کار ما قرار داده، بنده به موارد محدودی اشاره کردم که اگر با شیوه های جدیدتری هم آشنا شدم حتماَ به این لیست اضافه خواهم کرد.

 برای آدم های موفق زمین خوردن مهم نیست، دوباره برخواستن ملاک است.

با آرزوی موفقیت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ
بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تجارت الکترونیک و آدرس freebusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 121
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 375
:: بازدید سال : 653
:: بازدید کلی : 78008